Dijital Pazarlama Temelleri Eğitimi 2022 (Hızlandırılmış)

admin
Last Update Ağustos 1, 2022
5.0 /5
(1)
17 already enrolled

Bu Kurs Hakkında

Firmalar veri odaklı ve yatırım getirisi odaklı hale dönüştükçe, dijital pazarlamanın potansiyeli, önemi ve uygulamasını giderek artıyor. İster dijital ajans çalışanı, ister girişimci, pazarlama uzmanı, ister genel müdür olun. Bu eğitim programı sizi pazarlama odaklı konumlandırırken, sektörünüzde öncü bir nokta oluşturmanıza olanak sağlarken, temel pazarlama ilkeleri ve stratejilerine derinlemesine öğretecektir. Dijital pazarlamanın, anlaşılanın aksine sadece sosyal medya yönetiminden ibaret bir kavram olmadığını, kanıtlanmış pazarlama paradigmalarını en son yeniliklerle harmanlayan entegre bir pazarlama stratejisi kurgulayarak olanak sağlayacaktır. Bu eğitim müşterileriniz ve potansiyel hedef kitleniz için, daha fazla değer odaklı, sürdürülebilir ve daha fazla iş akdi ortamı yaratmak için gelişmiş becerilerle durumları değerlendirmenize imkan sağlacaktır. 

 

Öğrenme Hedefleri

Dijital pazarlama alanındaki 20 kavramın ne olduğunu, önemini ve nasıl uygulandığını
Daha fazla değer elde etmek için hangi pazarlama kavramını nasıl ve ne zaman kullanmanız gerektiğini
Pazarlama ve kampanya stratejilerinin, iş hedeflerinizle nasıl uyumlu hale geleceğini
Pazarlama harcamaları için en iyi yatırım getirilerinin neler olduğunu
Müşteri odaklı stratejiler geliştirmeyi
Rakiplerin zayıf ve güçlü yönlerini bulmayı

Gereksinimler

  • Bilgisayar, telefon veya tablet
  • İnternet

Hedef kitle

  • Trendleri ve gelişmekte olan en iyi metotları öğrenerek; planlama ve uygulama becerilerini geliştirmek isteyenler,
  • Sektörden bağımsız olarak herhangi bir faaliyet alanındaki üst düzey pazarlama yöneticileri,
  • İş geliştirmeden sorumlu olan genel müdürler ve girişimciler,
  • Kuruluşları için büyük pazarlama bütçelerini yöneten CEO'lar ve diğer üst düzey liderler,
  • Instagram butiklerinin yöneticisi,
  • Dijital ajans çalışanları ve dijitale ilgi duyan herkese uygundur.

Müfredat

70 Dersler4h

Dijital Pazarlamaya Giriş

Dijital Pazarlamaya Başlarken
Dijital Pazarlamanın Nedir?
Dijital Pazarlama ile Geleneksel Pazarlama Arasındaki Farklar Nelerdir?
Dijital Pazarlama Alanındaki Kavramlar Nelerdir? 20 Kavram

1- Website Pazarlama (Website Marketing)

2- Arama Motoru Optimizasyonu (SEO)

3- Arama Motoru Reklamcılığı (SEM)

4- Görüntülü Reklamlar (Display)

5- İçerik Pazarlama (Content Marketing)

6- Etkileyici Pazarlama (Influencer Marketing)

7- E-Posta Pazarlama (E-Mail Marketing)

8- Sosyal Medya Pazarlaması

9- Sosyal Medya Reklamcılığı (Social Media Advertising)

10- Sosyal Medya Optimizasyonu (Social Media Optimation)

11- Mobil Pazarlama (Mobil Marleting)

12- Video Pazarlama (Video Marketing)

13- E-Ticaret Pazarlama (E-Commerce Marketing)

14- Bağlı Pazarlama (Affialite Marketing)

15- Yeniden Pazarlama (Remarketing)

16- Kampanya Pazarlama (Campaign Marketing)

17- Veri Odaklı Pazarlama (Data Marketing)

18- Dönüşüm Pazarlaması (Conversion Marketing)

19- Viral Pazarlama (Viral Marketing)

20- Ağızdan Ağıza Pazarlama (WOM Marketing)

Eğitmen

admin

Bilişim Uzmanı, Yazar, Dijital Stratejist, Web ve Grafik Tasarım Öğretmeni

4.94/5
1 Course
18 Reviews
17 Students
See more

Öğrenci Geribildirimi

5.0
1 Rating
100%
0%
0%
0%
0%

Reviews (1)

Bir işletme, pazarlama ya da reklamcılık eğitimi geçmişiniz olsun olmasın hiç farketmez. Bu kurs tüm dinamikler hesaplanarak öğrenme ve uygulama odaklı hazırlanmıştır.

Write a review

image-1 copy 71

2,500.00

Seviye
Başlangıç
Süre / Uzunluk 4 saat
Dersler
70 dersler
Konu
Dil
Türkçe

Course categories

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
Click outside to hide the compare bar
Compare
Compare ×
Let's Compare! Continue shopping