Hakkımda
20 Ekim 2020 2025-05-27 14:03Hakkımda
Tuğba Külekçi Kimdir?
Sarıyer, İstanbul’da dünyaya gelen Tuğba Külekçi Dağdeviren, Fatih Üniversitesi İşletme Bölümü / Bilişim Yan Dal mezunudur. Eğitim hayatı boyunca pazarlama, hukuk, psikoloji, felsefe, iktisat ve istatistik gibi pek çok disiplinde dersler alarak hem analitik hem de stratejik düşünme becerilerini geliştirmiştir.
Grafik ve Web Tasarım Öğretmeni (MEB Onaylı), T.C. Adalet Bakanlığı onaylı Yargıda Bilişim Uzmanı Bilirkişi, ICF unvanlı Uluslararası Marka Koçu ve Dijital Pazarlama & Dijital Markalaşma Eğitmeni olarak çok yönlü bir kariyere sahiptir. Lavinya Medya’nın kurucusu olarak dijital pazarlama, markalaşma, PR çalışmaları, reklam, prodüksiyon ve yazılım alanlarında aktif şekilde çalışmalar yürütmektedir.
Ömür boyu öğrenmeyi hayat felsefesi haline getiren Külekçi, 34 farklı alanda uzmanlık sertifikasına sahiptir. Bu sertifikalar arasında Adli Bilişim, Dijital Pazarlama, Siber Güvenlik, Nöropazarlama, Nöropsikoloji, Etkili İletişim, Pazarlama İletişimi, Etik Hacker, E-Ticaret, Grafik ve Web Tasarım, Sosyal Medya Uzmanlığı gibi geniş bir yelpazeye yayılan eğitimler bulunmaktadır.
2008 yılından itibaren profesyonel kariyerine grafik tasarım, web tasarım ve bilişim alanlarında devam eden Külekçi, 2013 yılında Lavinya Medya’yı kurarak markaların ve bireysel girişimcilerin dijital varlıklarını güçlendirmelerine öncülük etmiştir. Aynı zamanda tugbakulekci.com.tr üzerinden online videolu ve sertifikalı eğitimler sunarak, alanındaki bilgi ve deneyimlerini paylaşmaktadır.
2021 yılında yayımlanan “Marketing Alet Çantası” kitabı, Dijital Kadınlar Platformu tarafından Onur Ödülü’ne layık görülmüş; ilk baskısı ise 6 farklı üniversitede kaynak ders kitabı olarak okutulmuştur.
Gerek akademik gerekse sektörel alanda edindiği bilgi ve deneyimlerle Türkiye’de dijital dönüşüme katkı sağlayan Külekçi, dijital pazarlama, marka yönetimi ve bilişim konularında eğitim, yönetim ve danışmanlık hizmetleri sunmaya devam etmektedir.
 
															Tuğba'nın Uzmanlık Sertifikaları 
				Adli Bilişim Uzmanlığı
Adli Bilişim Veritabanı İnceleme
Adli Bilişim Mobil İnceleme
Adli Bilişim Görüntü ve Ses İnceleme
Adli Animasyon İnceleme
Siber Suçlar ve Güvenliği Uzmanlığı
Siber Suçlar ve Güvenliği Uzmanlığı (Uygulamalı)
Nöro Pazarlama Eğitimi
Bilinçaltı Yönetme Teknikleri
Facebook ve Instagram Reklamcılığı
İş Kolaylaştırma
Etkili İletişim ve Beden Dili Eğitimi
Etkili Sunum Teknikleri
Pazarlama İletişimi Yönetimi
Beden Dili
Online Pazarlama Temel Eğitimi
Reiki (Usui System of Natural Healing)
CV Hazırlama ve Mülakat Teknikleri Eğitimi
E-Ticaret Uzmanlık Eğitimi
Sosyal Medya Uzmanlık Eğitimi
Avrupa Birliği Onaylı Bilgisayar Üstünlük Sertifikası
Grafik Tasarım Öğretmenliği MEB Onaylı
Web Tasarım Öğretmenliği MEB Onaylı
Grafik Tasarım Eğitimi
3 Boyutlu Modelleme ve Görüntüleme
ETA-SQL Bilgisayarlı Muhasebe
E-Dış Ticaret Eğitimi
Web Tasarım Eğitimi
Türkiye Ekonomisinde Parekende Sektörü
Etik Hacker NBA
Tüketicilerin artık reyonlarda değil, ekranlarda olduğunu biliyoruz. Bu kitap, dijitalde marka konumlandırma yapmak isteyen üniversitelerin ilgili bölümlerinde okuyan öğrencilere, dijital ajans çalışanlarına ve dijitalde kendini geliştirmek isteyenlere yönelik olarak hazırlanmıştır. Bu kitapta web tasarım, SEO, dijital pazarlama, dijital reklamcılık, sosyal medya yönetimi, marka yönetimi ve iletişimi stratejilerine yönelik tamamen denenmiş yöntemleri okuyacaksanız. Bu teknikler ışığında, sınırlı reklam bütçesi ile maksimum verimi almanın yollarını öğreneceksiniz. Yaklaşık 15 yıldır çeşitli sektörlerde olmak üzere global markalara, kurumsal firmalara ve resmi kurumlara hizmet ve eğitim veren bilişim uzmanının akademik eğitim, deneyim ve bilgi birikiminin sentezlenmesi sonucu hazırlanmış değerli bir kaynak çalışmadır.
Not: Bu kitabın tüm geliri yazarı tarafından Kimsesiz Çocuklara ve Tema Vakfı’na bağışlanmıştır.
 
									 
								