Hakkımda
20 Ekim 2020 2024-04-07 15:31Hakkımda
Tuğba Külekçi Kimdir?
Karlı ve soğuk bir kış günü, sabahın erken saatlerinde Sarıyer, İstanbul’da dünyaya geldi.
Fatih Üniversitesi İşletme Bölümü / Bilişim yan dal mezunudur. Bilişim uzmanı, grafik ve web tasarım öğretmenidir. 2008 Yılından bugüne markalara hizmet veren Lavinya Medya’nın kurucusudur.
Ömür boyu öğrencilik felsefesini yaşam biçimi edinmiştir. Bu sebeple güncel kalıp, trendleri takip etmeyi, araştırmayı ve okumayı çok sever.
11 Şubat 2021'de yani doğum gününde kendisine büyük bir hediye vermiş olup, kitabı Marketing Alet Çantası'nı Abaküs Kitap yayınevinden piyasaya çıkartmıştır. Kitabın tüm gelirini Kimsesiz Çocuklara ve Tema Vakfı'na bağışlamıştır.

Tuğba'nın Uzmanlık Sertifikaları
Adli Bilişim Uzmanlığı
Adli Bilişim Veritabanı İnceleme
Adli Bilişim Mobil İnceleme
Adli Bilişim Görüntü ve Ses İnceleme
Adli Animasyon İnceleme
Siber Suçlar ve Güvenliği Uzmanlığı
Siber Suçlar ve Güvenliği Uzmanlığı (Uygulamalı)
Nöro Pazarlama Eğitimi
Bilinçaltı Yönetme Teknikleri
Facebook ve Instagram Reklamcılığı
İş Kolaylaştırma
Etkili İletişim ve Beden Dili Eğitimi
Etkili Sunum Teknikleri
Pazarlama İletişimi Yönetimi
Beden Dili
Online Pazarlama Temel Eğitimi
Reiki (Usui System of Natural Healing)
CV Hazırlama ve Mülakat Teknikleri Eğitimi
E-Ticaret Uzmanlık Eğitimi
Sosyal Medya Uzmanlık Eğitimi
Avrupa Birliği Onaylı Bilgisayar Üstünlük Sertifikası
Grafik Tasarım Öğretmenliği MEB Onaylı
Web Tasarım Öğretmenliği MEB Onaylı
Grafik Tasarım Eğitimi
3 Boyutlu Modelleme ve Görüntüleme
ETA-SQL Bilgisayarlı Muhasebe
E-Dış Ticaret Eğitimi
Web Tasarım Eğitimi
Türkiye Ekonomisinde Parekende Sektörü
Etik Hacker NBA
Tüketicilerin artık reyonlarda değil, ekranlarda olduğunu biliyoruz. Bu kitap, dijitalde marka konumlandırma yapmak isteyen üniversitelerin ilgili bölümlerinde okuyan öğrencilere, dijital ajans çalışanlarına ve dijitalde kendini geliştirmek isteyenlere yönelik olarak hazırlanmıştır. Bu kitapta web tasarım, SEO, dijital pazarlama, dijital reklamcılık, sosyal medya yönetimi, marka yönetimi ve iletişimi stratejilerine yönelik tamamen denenmiş yöntemleri okuyacaksanız. Bu teknikler ışığında, sınırlı reklam bütçesi ile maksimum verimi almanın yollarını öğreneceksiniz. Yaklaşık 15 yıldır çeşitli sektörlerde olmak üzere global markalara, kurumsal firmalara ve resmi kurumlara hizmet ve eğitim veren bilişim uzmanının akademik eğitim, deneyim ve bilgi birikiminin sentezlenmesi sonucu hazırlanmış değerli bir kaynak çalışmadır.
Not: Bu kitabın tüm geliri yazarı tarafından Kimsesiz Çocuklara ve Tema Vakfı’na bağışlanmıştır.